Veelgestelde vragen over de herinneringsproducten van DELA
-
Alleen de opdrachtgever van de crematie mag over de as beslissen. Bent u geen opdrachtgever? Dan kunt u een machtiging vragen. Daarmee mag u de as in het crematorium afhalen. U ontvangt van ons een zakje, dat u na vulling kunt opsturen.
-
U kunt een vingerafdruksieraad bestellen als van uw dierbare een vingerafdruk is afgenomen. Dit kan met behulp van de herinneringsset. Daarna dient u de vingerafdruk zelf te digitaliseren door het maken van een foto, met bijvoorbeeld een mobiele telefoon. Uitleg over hoe u dit doet vindt u hier.
Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u van ons een e-mail waarin u leest waar u de foto naar toe dient te sturen. Na ontvangst van deze gegevens, ontvangt u van ons een bevestiging en zetten wij de bestelling in gang.
-
Via uw uitvaartverzorger kunt u een herinneringsset afnemen. Hiermee heeft u de mogelijkheid om vingerafdrukken van uw dierbare op papier af te nemen en te bewaren of te laten verwerken in bijvoorbeeld een sieraad.
-
Ja, wij doen dit graag voor u. Hiervoor kunt u een afspraak maken met het crematorium. Wilt u dit liever zelf doen? Dan mag dat natuurlijk ook.
-
Ja, dat klopt. Eventuele prijswijzigingen zijn voorbehouden. Dit komt met name door veranderingen van de goud- en zilverprijzen.
-
Voor advies kunt u contact opnemen met onze servicedesk. Stuur daarvoor een e-mail naar webshop@dela.org of bel 088 335 21 15 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur).
U kunt ook naar een uitvaartcentrum gaan, en samen met een medewerker een artikel uitzoeken en bestellen.
-
Vragen kunt u stellen aan de medewerkers van onze webshop. Stuur een e-mail naar: webshop@dela.org. Of bel 088 335 21 15 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur).
-
U betaalt uw bestelling snel en veilig via iDEAL of uw credit card (Visa / Mastercard)
-
Nee, als u een product bestelt via onze webshop rekent u direct af via iDEAL of credit card. Als u een product bestelt op een van onze locaties ontvangt u een e-mail met een betaallink naar iDEAL.
-
Is de urn gebroken of zit er een barst in? Neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar webshop@dela.org of bel 088 335 21 15 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur). Dan bespreken we samen de beste oplossing.
-
Dat verschilt. Niet-gepersonaliseerde producten die we op voorraad hebben, bezorgen we binnen 2-3 werkdagen. De levertijd van producten waarin as of een vingerafdruk is verwerkt, bedraagt 4 tot 6 weken. Mocht de levertijd toch afwijken dan nemen we altijd contact met u op.
-
Onze leveranciers doen er alles aan om de producten zo mooi mogelijk af te werken. Het blijft echter handwerk, waardoor het resultaat per keer verschillend is. Bij vingerafdrukken is de diepte van de lijnen bepalend en die is ook uniek.
-
Ja, dit is soms mogelijk. Neem hiervoor contact op met de servicedesk. Stuur een e-mail naar webshop@dela.org of bel 088 335 21 15 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur).
-
Als uw bestelling klaar is ontvangt u een e-mail met en track&trace code. Hiermee kunt u de levering van uw product volgen. Als u gekozen heeft voor afhalen op locatie, dan neemt de locatie contact met u op om een afspraak te maken.
-
Meestal is de hoeveelheid die in een sieraad past nog minder dan een theelepeltje. Het hangt natuurlijk ook af van de vorm en grootte van het sieraad.
-
Ja, daar kunt u op vertrouwen. Bij het vullen van een assieraad wordt gewerkt via strenge protocollen, die een misverstand volledig uitsluiten.
-
Ja, hier is geen twijfel over mogelijk. De zorgvuldig door DELA gekozen goudsmid hanteert een werkwijze die waterdicht is:
- Bij het aanleveren van de vingerafdruk op naam en registratienummer, wordt van de afdruk een foto gemaakt.
- De edelsmid maakt het gekozen sieraad en van het gemaakte sieraad wordt opnieuw een foto gemaakt.
- De twee foto’s worden met elkaar vergeleken en het sieraad wordt vervolgens op naam verstuurd.
-
Ja, op dit moment wel. Het assortiment wordt wel regelmatig uitgebreid met nieuwe producten.
-
U kunt uw bestelling tot 2 weken na ontvangst herroepen en gratis retourneren. Lees hier meer over retourneren.
-
Nee, dit is op dit moment helaas nog niet mogelijk. Er wordt wel aan gewerkt om dit te realiseren.
-
Ja, u kunt uw bestelling annuleren via de servicedesk. Stuur daarvoor een e-mail naar webshop@dela.org of bel 088 335 21 15 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur).
Als uw product al is verzonden, kunt u de bestelling tot 2 weken na ontvangst gratis retourneren. Lees hier meer over retourneren.
-
U kunt zelf een bezorgadres aangeven. Dat kan uw eigen adres zijn, maar u mag uw bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Daarnaast kunt u een product ook laten bezorgen bij een van onze grotere locaties. In dat geval neemt de locatie contact op als het product is ontvangen.